20.07.2014

At home...

Heji
W końcu udało mi się tutaj zerknąć. Niedawno wróciłam z kolonii, które spędziłam w Kowarach. Jeżdżę na nie już pięć lat i co roku bardzo mi się podobają. Zwiedziliśmy wiele pięknych miejsc, aż dużo wymieniać. Najbardziej spodobały mi się te wycieczki :

Görlitz
Jest to dość duże miasto w Niemczech. Położone, jest bardzo blisko granicy. Spędziliśmy tam jedynie parę godzin, ale zdążyliśmy dostrzec wiele ciekawych miejsc. Byliśmy w kilku gotyckich kościołach, oraz na paru placach (niestety nazw nie pamiętam). Zdjęcia dodałam już w poprzednim poście, ale macie jeszcze raz.

Praga
Ta wycieczka spodobała mi się najbardziej. Nigdy nie byłam w takim wielkim mieście. Bardzo dużo się tam nachodziłam, ale na prawdę warto było tam pojechać. Byłam tam przed pałacem prezydenckim, w wielkiej Katedrze Św. Wita, Wojciecha i Wacława, oraz na moście przechodzącym przez rzekę Wełtawę, do której został wrzucony św. Jan Nepomucen. A na sam koniec oczywiście przyszedł czas na kupienie pamiątek. Nabyłam tylko notesik z napisem Praga, chciałam coś jeszcze choć szczerze mówiąc ciężko było znaleźć tam coś ciekawego.

Adršpach (Skalne Miasto)
Bardzo spodobała mi się również ta wycieczka. Pojechaliśmy do Skalnego Miasta. Znajduje się tam bardzo wiele kamienni, które przez naturę zostały ka ułożone, a do tego bardzo często przypominają jakieś przedmioty, rzeczy, ludzi. Mieliśmy tam również ciężka wspinaczkę. Musiałam iść 700 schodów. Było to nawet łatwe bo były co chwile postoje bo ktoś ciągle blokował drogę a ciężko było sie cofnąć, ponieważ były one bardzo wąskie (ok.50 cm). Na prawdę zachęcam was do pojechania tam :)

Pozostałe wycieczki również bardzo mi się podobały jednak te najbardziej utkwiły w mojej pamięci. Kolejny post będzie z przemyśleniami, ale więcej już wam nie będę zdradzać. Jak pewnie zauważyliście, że troszeczkę zmieniłam układ posta ( więcej zdjęć, większe zdjęcia ), jak wam się podoba ?