22.07.2014

Pamiętaj, bądź sobą !

Heej

Dzisiaj jak już wcześniej wam pisałam przyszedł czas na post z przemyśleniami. Ogólnie ciężko było mi jakiś wymyślić, ale zadecydowałam, że ten będzie odpowiedni. Bycie sobą.. Myślę, że to bardzo ważne. Wiele ludzi udaje kogoś innego, zmienia się, ponieważ inni tego chcą. Gdyby każdy był taki sam świat stałby się zwyczajnie nudny. Trzeba być oryginalnym, pokazywać siebie takim jakim jestem. Chodzi o to by mieć swoje, szczere zdanie- a nie mówić coś dlatego, że mówią tak inni, robić coś, bo inni też tak robią. Naprawdę nie warto udawać kogoś kim się nie jest. Choćby nie wiem co zawsze bądź sobą, bo wtedy masz pewność, że są przy tobie ludzie, którzy szanują Cię taką jaką jesteś, a nie taką jaką udajesz! Nawet jeśli twoi znajomi zachowują się inaczej, noszą ubrania, które Tobie wcale się nie podobają, BĄDŹ TAKĄ JAKĄ NA PRAWDĘ JESTEŚ.


Nie chowaj się przed samym sobą, odkryj siebie ! Daj odkryć swoje prawdziwe ,,ja''.  Okaż prawdziwą radość z życia 


 W każdym otoczeniu napotykamy wielu ludzi, którzy okazują się na prawdę inni niż się pokazują. Sami są tego nieświadomi, że inni najczęściej widzą, że ktoś próbuję się do nich upodobnić, co jeszcze  nie wychodzi tak jak by chcieli. W końcu wszyscy domyślają się, że ta osoba ,,ściąga'' styl, sposób bycia przez co takie osoby często są odrzucone, obgadywane przez swoich znajomych. Tak na prawdę wystarczy tylko uwierzyć w siebie, odkryć gdzieś w sobie swoje pasje, styl bycia. Pokarz w sobie uśmiech, udowodnij, że jesteś szczęśliwy taki jaki jesteś !
 

8 komentarzy:

  1. Świetny post, ciekawy, oraz dobrze opisany temat. Ogólnie to bardzo ciężko być sobą, przedstawiać prawdziwą siebie, szczególnie gdy znajomi mają całkowicie inny charakter, styl bycia, ubierania, ale trzeba się chociaż starać przedstawiać prawdziwą siebie. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą racje! Bardzo spodobały mi się słowa- 'gdyby każdy był taki sam, to świat stałby się nudny'.
    Ja zawsze staram się być sobą :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne były te słowa - "Gdyby każdy był taki sam,to świat stałby się nudny"
    Śliczne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą w 100%!:)
    Nic dodać, nic ująć.
    Zakochałam się w wyglądzie bloga, śliczny!
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjątka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą!
    Należy być sobą w 100 % :)



    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku, jaka jesteś słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jak co, ja tam zawsze sobą jestem. C:

    OdpowiedzUsuń