24.06.2020

Chcę tu zostać

Nie było mnie tu tak długo. Znikłam tak bez słowa, myślałam, że już nie wrócę, ale jestem. Te kilka miesięcy pokazało mi jednak, że warto dzielić się swoją pasją z ludźmi. Blogosfera w ostatnim czasie znacznie się zmieniła, brakuje wielu wspaniałych twórców, ale pojawili się też nowi, dodający nowego życia w świecie blogów. Uznałam, że jednak po tych trzech latach nie mogę zrezygnować od tak z mojego kącika tutaj. W pewien sposób przywiązałam się do tego i brakowało mi częstych zdjęć, grafiki, przychodzących pomysłów oraz ogromu wiadomości od ludzi. Przyznaję, że w dużym stopniu straciłam chęć do pisania. Świadomość, że tak naprawdę na tekście skupia się niewiele osób, demobilizowała mnie w dalszym tworzeniu. Stwierdziłam, że jednak się nie poddam, dlatego postaram się dalej pisać, a jeżeli to nie wyjdzie, skupię się po prostu na zdjęciach i małej ilości tekstu. Kiedy już za coś się bierzemy i kochamy to robić, trudno tak nagle zrezygnować. Zawsze zostaje pustka i piękne wspomnienia. Warto wrócić do czasów, kiedy byliśmy szczęśliwi i robiliśmy to, co było naszą prawdziwą pasją. Życie się zmienia, ale w głębi wciąż jesteśmy tacy sami.

Co tak właściwie u mnie? Wakacje minęły cudownie, były najlepsze w moim życiu. Spędziłam je w dobrym towarzystwie, zwiedziłam wspaniałe miejsca, wyszalałam się. Jak to bywa wszystko, co dobre szybko się kończy i ledwo zdążyłam się obejrzeć i zaczął się rok szkolny. Minęły już prawie trzy miesiące mojej nauki w 2 klasie liceum. Nikt nie powiedział, że będzie łatwo, bo nie jest, ale nigdy nie można tracić wiary w siebie i swoje możliwości. Staram się wszystko pogodzić ze sobą, czasem mi to wychodzi, czasem nie. Dopiero kiedy wróciłam do szkoły, zrozumiałam, że muszę tu prędzej czy później wrócić. Kiedy czytałam tyle wiadomości od was, nigdy nie wiedziałam co mam odpisać, czy tu w końcu napiszę. Nie myślałam, że i tak zostanie ze mną tyle osób. Dziękuję, za to, że jesteście i czekaliście. Ostatnio moje życie było zbyt zwariowane, brakowało mi spokoju, który w końcu powoli odzyskuję. Szykowałam się, by tu napisać naprawdę długo. Trudno było dobrać odpowiednie słowa, nie wiedziałam do końca jak się wytłumaczyć, dlatego zbytnio nie chcę się tłumaczyć. Było, jak było.  Życie trwa. Trzeba w końcu radzić sobie, dbać o rozwijanie swoich pasji. Wykonałam kilka sesji do przodu, także mam już dla was dawkę świeżych zdjęć.

Piszę tu prawdopodobnie ostatni raz jako szesnastolatka. Czas minął tak szybko, to już kolejny rok z mojego życia. Za kilka dni mam urodziny. Pamiętam, kiedy jako dziecko zawsze powtarzałam wszystkich, że chcę mieć skończone te 16 lat. Teraz jest mi to obojętne, ale i tak przyznaję, że jest to najpiękniejszy czas z mojego życia. Należy korzystać z młodości, spróbować świata, póki nie przegapimy na to odpowiedniego momentu. Wiele w życiu się zmienia, każdego dnia dostrzegam, że jestem inna, ale mam nadzieję, że lepsza. Życie przynosi masę różnych sytuacji, które pozostaną w pamięci już do końca życia.
Dziękuję jeszcze raz, za ogrom wiadomości podczas tej przerwy, za mobilizację, pamiętajcie, jestem tu też dzięki Wam i TAK chcę tu zostać!

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładny tekst i śliczne zdjęcia!
    Wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie odwiedzałam Twojego bloga, sama ostatnio miałam wiele życiowych komplikacji, ale nadrabiam zaległości jak na pilną uczennicę przystało. Powodzenia w dalszym pisaniu, rób to co robisz bo świetnie ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś ! :) Pięknie wyglądasz
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jak fajnie, że już tu jesteś. Bardzo ładnie to wszystko napisałaś, warto trwać przy swoich pasjach! Piękne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wznawiasz działalność na blogu ^^ Życzę mnóstwa wytrwałości :)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszłaś bardzo ładnie na zdjęciach podoba mi się to że ty jesteś w tle o zostawiasz wszystko za sobą rozmazane. Miło że się nie poddałaś trzymam kciuki byś wróciła do blogosfery :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz,powodzenia w blogowaniu

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz uśmiech! Ciesze się, że powróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twoja stylizacja i klimat zdjęć ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetna wiadomość kochana! <3 Pozostanie w blogosferze jest dobrą decyzją.
    Rewelacyjne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze postanowilas wrócić. Uwielbiam czytać twoje teksty. Mam nadzieję, że zdasz dobrze 2 klase liceum ;) Przy okazji wszystkiego najlepszego!
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia kochana. Ciesze się, że do nas wróciłas. Korzystaj z tych pięknych młodzieńczych lat. Ja zawsze marzyłam o 18stce a teraz ten czas tak szybko zlecial ze zaraz mam już 20! Kiedy to się stało? Miłego dnia. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie rezygnuj ze swojej pasji i z dzielenie się nią z innymi! To najlepsze co może być! :) Wyglądasz ślicznie, super look i zdjęcia! :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Boże ale Ty pięknie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! mmusicmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię pisać ... z różnym skutkiem więc moja systematyczność też pozostawia wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)


    Obserwujemy? :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/10/you-are-my-memory.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia cudowne!! Pięknie wyglądasz ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/moda-na-ten-sezon-trendy-jesien-zima.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny wpis! Fajnie, że wróciłaś. Co prawda jestem tu po raz pierwszy, ale mega zachęciłaś mnie do zaglądania częściej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Blogowanie sprawia wiele radości. Wiadomo,że każdy ma gorszy dzień i czasami nam się po prostu nie chce. Ja sama zaczęłam swoją przygodę z blogiem po raz trzeci i teraz tylko żałuję,że wcześniej przestałam. Życzę Ci wytrwałości i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowneee fotki!!! ten szalik jest obledny <3

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/where-is-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zdjęcia i piękny kolor sweterka ;) Miło że powróciłaś do blogosfery ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny street look ♥ Bardzo mi się podoba Twój blog ♥ Zaobserwowałam :D
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ♥
    https://recenzjella.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne te zdjęcia! Lubie takie barwne ulice...! Stylówka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakiś czas temu, ktoraś z dziewczyn zapytala mnie na blogu, dlaczego już tak mało piszę, a muszę przyznać, że kiedyś pisałam bardzo dużo.... ale stweirdziłam, że nie ma co się ścierać i zarywać nocy, bo i tak większość ludzi tego nie czyta, to smutne, bo ja raczej do tych czytających należę, szanuję to, czym dana osoba chce podzielić się z innymi, więc chcialabym, aby ktoś cenił też moj czas poświecony w napisanie posta, a nie tylko pisał "super wyglądasz", "świetna bluzka" itd no mega konstruktywne, nie ma co :/

    Bardzo mądry post- fajnie, że wróciłaś :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu życzę :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że wróciłaś :) Niestety coraz więcej blogerek rezygnuje z pisania. Sama miałam takie chwile. Być może jeszcze takie chwile się powtórzą, ale z bloga nie zamierzam rezygnować.

    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kolor bardzo do Ciebie pasuje ! Śliczne zdjęcia ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia! Super że wróciłaś!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2017/11/love-somebody.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia! ♥
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz, taka promienna :) No i fajny szal ;)

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń