26.06.2017

Summer clothes



  1.klik! 2.klik! 3.klik!
W dzisiejszym poście postanowiłam pokazać wam listę rzeczy ze strony Zaful, które przyciągnęły moją uwagę. Obecnie popularne są tam sukienki mini, które znajdziecie klikając w link: midi bodycon dress. Znajdziecie również masę strojów kąpielowych, mamy dopiero początek lata więc warto zamówić kilka, możecie zobaczyć przykładowe tu: floral bikinibikini redstrapless bikini. Muszę przyznać, że są faktycznie świetne, sama zamawiałam i teraz zabieram go na każdy wyjazd na plażę. Rzeczy, które dodałam w tym poście cechują się oryginalnością, trudno spotkać na ulicy osobę w takiej samej sukience i innych rzeczach. Strona ta posiada asortyment dobrej jakości, paczki dochodzą w około dwa tygodnie, dlatego jeżeli chcecie pochodzić w czymś jeszcze we wakacje to dobry moment na zamówienie. Sukienki, które pokazałam w numerach 1,2,3 mają w sobie to coś dzięki czemu wychodząc na ulicę przyciągniemy uwagę innych. Warto by nasz styl wyróżniał się z tłumu.

4.klik! 5.klik! 6.klik!

Zaful-klik!