22.11.2015

On my mind

Myśl, co mam w planach, co mam zamiar powiedzieć, o czym myślę..
W dzisiejszym poście postanowiłam napisać do was na temat myśli, o każdym zastanowieniu i przemyśleniu. 
Mam nadzieję, że dalsza część tego posta spodoba się wam i przeczytacie ją z ogromną przyjemnością, zapraszam do czytania!



Pewno każdy z nas ma takie chwile na przemyślenia, zastanawia się nad sobą, myśli co by się stało gdyby. W jego głowie krąży tysiące wątków, a może tak jest lepiej,a może jednak inaczej.. Czy to wszystko ma sens, czy warto coś zmienić? W takich chwilach rodzi się wiele pytań, często na które trudno jest odpowiedzieć lub rodzą się miliony odpowiedzi. Warto myśleć, a może lepiej skupić na tym co teraz, a nie zwracać uwagi na to co może nas spotkać lub co się stanie?





Moim zdaniem każdy powinien znaleźć sobie nawet krótką chwilę, w której przemyśli to wszystko co w głowie lata. Zastanowi się nad sobą, nad swoim postępowaniem, czy aby na pewno jest tak jak powinno być. Czy taki moment można uznać za stracony czas? Stanowczo nie, gdyż myślenie rozbudza też naszą wyobraźnie, potrafi przedstawić świat w całkowicie innych barwach, potrafi go rozświetlić, dodać mu trochę uśmiechu.



Co sądzę o ,,gdybaniu''.. Ludzie często zastanawiają się nad tym co by się stało gdyby. Często uważają, że nie byłoby danego błędu, złej chwili, dnia, gdyby zrobili coś inaczej. Tak na prawdę, zmiana sytuacji nie oznaczałaby, że nie dojdzie i tak do jakiejś przykrej sytuacji. Sądzę, że warto stawić czoło danemu nam losowi i poradzić sobie bez zmiany sytuacji, cofnięcia czasu. Owszem czasami da się coś odkręcić i może warto próbować, gdyż nie warto od tak się poddać, trzeba walczyć o siebie! Moim zdaniem gdybanie jest w pewnym senie użalaniem się nad sobą, że gdyby nie było tej sytuacji mogło być lepiej. Cóż dla każdego zawsze są lepsze i gorsze dni, ale należy żyć teraźniejszością i jeżeli już gdybać to tylko o tym co będzie, a nie o tym co już było!



 

Po raz kolejny możecie spotkać w tym poście  moją bransoletkę od firmy Soufeel, nadal zalicza się do moich ulubieńców i z całą pewnością mogę wam ją polecić. Przez te kilka miesięcy nic się z nią nie stało, wygląda jak nowa! Uwielbiam ją i staram się ją nosić bardzo często. Przypominam wam też o zniżce 5% dla was po wpisaniu kodu 'BLOG5'. Link do SOUFEEL -klik!
Jeżeli nie czytaliście jeszcze poprzedniego postu o niej zapraszam -klik!

85 komentarzy:

  1. Świetny post, nie ma co się zastanawiać co by było gdyby :) Żyjmy chwilą :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy temat :)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wspaniały post. Czekam na więcej takich i już obserwuje bloga. Twój post daje wiele do myślenia i nie przestawaj blokować bo świetnie ci to idzie. Pozdrawiam :)
    Ja będziesz miała chwilę to zajrzyj na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba również liczne na obs ;
    http://ja-juliaia.blogspot.com/2015/11/11-pomysow-co-kupic-kolezance-na-prezent.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. powinniśmy myśleć nad tym, co mamy zamiar zrobić :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny temat... ja jak już jestem zmęczna wieczną gonitwą to wyjeżdżam w góry aby złapac trochę oddechu i pomyslec na spokojnie...http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dużo myślę o swoim życiu ale dzięki temu jestem optymistką i większość rzeczy mi się udaje :)
    Pozdrawiam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog
    zapraszam http://sisterse-k.blogspot.com/2015/11/jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  8. http://sisterse-k.blogspot.com/2015/11/jesien.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny plecaczek!!
    wspolna obserwacja? :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) Poruszyłaś bardzo ważny temat. Nie warto myśleć o tym, co by było, gdyby coś się nie stało, bo tego wydarzenia i tak nie cofniemy.
    Zapraszam również do siebie. Może znajdziesz coś, co Ci się spodoba :*
    kazdydzienmasens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami gdybam, zastanawiam się, co by się stało, gdybym zrobiła coś inaczej. Ale w sumie to i tak nie ma większego znaczenia. Co się stało, to się nie odstanie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne masz włoski, bransoletka też piękna.
    Pozdrawiam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your hair! Lovely photos ♡

    Have a nice day xx Love from Slovakia ~
    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. "A gdybym nie powiedziała tego może by było lepiej" Heh, skąd to znam ? Każdy miał takie myśli, ale nikt nie zmieni przyszłości i trzeba stawić czoła temu co się zrobiło. Gdyby mogło by się cofać czas to byśmy zmieniali nawet to co jemy na śniadanie, ale czy to było dla nas dobrze ? Wydarzenie przed "gdybym" kształtuje nasz charakter i bardziej myślimy by tego "gdyby" nie było. A przynajmniej ja tak uważam.
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam sie! Często się tak zastanawiam, świetnie to opisałaś :) Piękne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najwięcej nad tym " co byłoby gdyby" myśli przed snem, według mnie oczywiście ;) To prawda, że jak człowiek myśli to widzi świat w innych barwach ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam od nich bransoletkę! Slicznie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super post ! ♥śliczne zdjęcia

    http://blakedlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio usiłuję unikać zbyt częstego i głębokiego myślenia, bo wszystko widzę w szarych barwach...
    Oczywiście wiadomo, że mi to nie wychodzi zazwyczaj zbyt dobrze i pogrążam się w niekiedy dość bolesnych sytuacjach dlatego uważam, że warto mieć przyjaciół, chłopaka i dobre kontakty z rodziną, bo najbliższe osoby wiedzą kiedy powinniśmy przestać myśleć a raczej rozmyślać ... ;)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Bransoletka śliczna! Również nie lubię "gdybania" i uważam to za użalanie się nad sobą, według mnie nie warto wracać do złych momentów z przeszłości, bo i tak nic nie zmienimy, było minęło, trzeba żyć dalej i dzielnie kroczyć przez świat :))
    Post naprawdę dający do myślenie ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog, powodzenia :* !

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesujący temat :)
    PS: Sliczna branzoletka ;)
    http://magdalenaw.blogspot.co.at zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Poruszyłaś ciekawy temat :)
    Świetnie napisałaś ten post, można wyciągnąć z niego wiele słusznych stwierdzeń
    blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bransoletka piękna! Mnie moje gdybanie nieraz pogrąża...
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś często myślałam "co by było gdyby", ale teraz staram się tego nie robić.
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/2015/11/zanim-zasne.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz śliczne oczka! *o*
    http://Klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczne oczy, ogólnie jesteś śliczna! <3
    napis

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna miejscowka i bardzo fajne zdjęcia :) ją bardzo często się zastanawiałam co by było gdyby i nie zawsze wychodzi mi to na dobre :p

    https://160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe zagadnienie. :) Bardzo nie lubię, gdy ludzie mówią ,,gdybym zrobił to... gdyby to potoczyło się inaczej'' Każde ,,gdyby'' nie jest przypadkowe. Nie zrobiliśmy jakieś rzeczy, bo na jej miejsce jest inna. Taka kolej rzeczy. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem trzeba dać sobie spokój i postąpić na luzie, całkiem spontanicznie.
    Świetny post, mega zdjęcia!

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post! Mam taki sam t-shirt :D pięknie :)
    Www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia i fajny pomysł na posta
    zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak patrzę na te zdjęcia, to aż mi się ciepło robi, a za oknem taki mróz... :P może nie dosłownie mróz, ale no. chłodno na pewno :P

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne zdjęcia|!
    Mnie często zbiera na myśli wieczorem.
    Zwykle nie gdybam, bo to bez sensu, bo i tak się nie dowiem co by bylo gdyby.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny plecak i biżuteriaaa ! *,*
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładnie wyszły te zdjęcia ! masz śliczną naturalną urodę :')

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nienawidzę gdybania. Wprowadza mnie w stan melancholii. Żałuje, ze tak często w to popadam...
    Genialny post. Cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna jesteś :) Bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  40. Bransoletka cudna <3 :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia! Gdybanie nie ma sensu i zajmuję nam tylko naszą teraźniejszośc, którą marnujemy na przeszłośc..
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale masz śliczną buźkę, taką delikatną :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny plecak! Lubię takie pasujące do wszystkiego, klasyczne, proste i czarne fasony. :)
    Ale masz piękne włosy! Takie artystyczne! :D I kolor też piękny.

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne fotografie. często mam myśli "gdyby", ale potem dochodzę do wniosku, że nie ma sensu gdybać, bo to się nie stanie. liczy się teraźniejszość.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna branzoletka <3 Stylizacja też :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia <3
    http://bergi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny wpis :) Poświęcenie chociażby chwili dla samego siebie na chwilowe zastanowienia jest naprawdę ważnym momentem i jedynym czasem, który ujawnia szczere pragnienia serca i zdanie rozumu.
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bardzo często myślę, "co by było gdyby..." Jednak wiem, że to wszystko w jakim miejscu się znajduję, to jest to moja zasługa i nie mogłoby być inaczej :)
    Piękne zdjecia ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja najczęściej myślę przed snem. Podsumowuje sobie cały dzień i myślę "a gdybym zrobiła inaczej.. ?". Może i każdy potrzebuje przemyśleń ale namyślanie się często nad tym co by się stało gdybyśmy inaczej coś zrobili też nie jest takie dobre. Najlepiej jest nie patrzeć w tył.
    Śliczna stylizacja!
    Świat Oczami Juliett (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wpis ! Też myśle czasem co by było gdyby ...
    Proszę o klkinanie w linki pod ostatnim postem ! Odwdzięczam się !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawe zdjęcia, mega post<33
    buzi:*

    klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Heej, widziałam cię w Avanteen :)
    Nasze zdjęcia były chyba nawet obok siebie ;)

    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2015/11/urodziny-bloga-kody-rabatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia i te czerwone paznokcie :) cudo
    Pozdrawiam z bloga Natalciag :)

    http://natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne zdjęcia
    http://www.pinkk-dress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz absolutną rację :) zawsze mam czas na przemyślenia. Piękna bransoletka i ślicznie wyszłaś :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo śliczne zdjęcia i fajny wpis.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad
    Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Piekna bransoletka, link Soufeel kliknięty :)


    Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta bransoletka mega *-*
    Świetne zdjęcia :)
    I super post. Zgadzam się z tobą w 100%. Każdy z nas powinien mieć czas na przemyślenia.
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja mam z tym duże problemy. Rozmyślam całymi godzinami, analizuję każdą sytuację życia, marzę i gdybam. Ojejku. Zdecydowanie nie potrafię żyć rzeczywistością.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna biżuteria :)
    Śliczny blog :)
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Czasem również i ja rozmyślam, czy byłoby lepiej gdybym powiedziała to i to. Ale należy żyć teraźniejszością i nie przejmować się tym co było po czasu się nie cofnie! :) Śliczne zdjęcia!:*

    nothinghappenswith.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Słodka stylizacja, lubię Twoją urodę. Warto pomyśleć i przekalkulować każdą myśl :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja.Zdjęcia są przenajlepsze ;3 Nie wiem kto je robił ale szacun ;3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne zdjęcia!
    Nieziemska stylizacja ♥
    Masz twarz jak porcelanowa laleczka ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Często myślę o tym co by było gdyby, ale też nie żałuję podjętych przeze mnie decyzji. Śliczna bransoletka :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Nice outfit :)

    Kisses,
    www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajnie napisany post :))
    Czasami każdy ma takie chwilę refleksji ;) Wtedy warto się zawsze zastanowić nad sensem :))
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. fajnie piszesz, ja osbisćie lubię zmiany i często o nich myślę uważam że nie jest to zaprzątanie sobie głowy jakimiś niepotrzbnymi sprawami wręcz takie myślenie może nawet rozwinąć naszą kreatywność :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Asortyment Soufeel meega mi się podoba :D
    Ta bransoletka jest prześliczna *.*

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Kiedyś się zastanawiałam, jednak już tego nie robię od kilku lat i jestem dużo szczęśliwsza. Gdybanie nic nie daje, wbrew pozorom nawet te złe rzeczy dzieją się po to, aby później mogło być lepiej, wszystko dzieje się z jakiegoś konkretnego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja lubie częste zmiany w swoim życiu :D jakoś bez nich jest mi bardzo nudno. Super koszulka :*

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  73. Beautiful photos. I'm your new GFC follower # 384 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeju, jaka Ty jesteś śliczna! Cudowne zdjęcia. Wszystko co napisałaś w poście bardzo dobrze ujęłaś :)
    Obserwuje bloga!
    POZDRAWIAM
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczne zdjęcia! Wyszłaś na nich genialnie! Lubię zmiany! :)
    Obserwuje :)
    Mój blog: martiandroxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo mądry, przemyślany post. Śliczne zdjęcia, wyszłaś na nich cudownie!
    Obserwuje!
    victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Uważam, że najlepiej jest się skupić na teraźniejszości, nie myśleć co było kiedyś, czy też nie "gdybać". Jednak tak jak Ty powiedziałaś. Zawsze powinniśmy znaleźć chwilę na kilka refleksji, przemyśleń :) Bardzo ładne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Kiedyś często "gdybałam" Ale teraz już stawiam wszystkiemu czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny plecak! Muszę sobie taki sprawić :)

    Wesołych Świąt!
    Natalia z natsbynat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. urocze !
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i podoba mi sie;) jesteś swietna i zdjecia są niesamowite!;)
    amelia

    OdpowiedzUsuń