21.06.2015

Dresslink.com



Kilka dni temu napisała do mnie firma Dresslink.com z propozycją współpracy. Początkowo bardzo się wahałam, gdyż tak w sumie nie myślałam o tym by rozpocząć współpracę z jakąkolwiek firmą, ale po długich przemyśleniach postanowiłam, że się zgodzę. Już na samym początku mogę powiedzieć, że kontakt jest bardzo dobry, Slina bardzo szybko i zrozumiale mi odpisuję, nie mam żadnych problemów z kontaktem. Rozmiar jest dokładnie opisany, a ceny moim zdaniem są bardzo niskie, jest to na pewno jeden z tańszych sklepów internetowych. Oczekuję już na pierwszą paczkę od nich więc więcej informacji dowiecie się po jej otrzymaniu. :)

Poniżej dodaje wish listę z ubraniami, które najbardziej przypadły mi do gustu, chociaż muszę przyznać, że znaczna część strony bardzo mi się podoba. Wybór jest ogromny.


         KLIK        











      KLIK