6.07.2014

Zakupy+przerwa

Hejko 

W ostatnim poście pisałam, że wybieram się na zakupy do Inowrocławia. Niestety moja mama się źle czuła i dlatego nie pojechałyśmy, ale następnego dnia wybrałyśmy się do galerii w moim mieście. I co kupiłam ? 

1) Na początku umieszczę mój najlepszy zakup- koszulę i trampki. ,,Polowałam'' na nie już od dłuższego czasu, ale ciągle odkładałam i odkładałam, ale w końcu zdecydowałam się je kupić i jestem z nich bardzo zadowolona.

                                       
Koszula- Reserved
Trampki- Smith's



2) Zdecydowałam, że przydadzą mi się cienkie, a za razem długie spodnie, gdy je zobaczyłam nie byłam co do nich przekonana, ale gdy je przymierzyłam od razu stwierdziłam, że już są moje. Natomiast na te rude spodenki szybko się zdecydowałam, bardzo spodobała mi się ich długość.



 


3) Kolejnym moim zakupem jest kurtka- deszczówka. Od dłuższego czasu poszukiwałam jakiejś, ponieważ muszę mieć na kolonie, na które już we wtorek wyjeżdżam. Początkowo myślałam, że może brzydko leżeć, ale okazało się, że wyglądam w niej znacznie lepiej niż myślałam

Kurtka- Cropp 

4) I to już prawie wszystkie moje zakupy. Teraz już się nie będę rozpisywać bo was zaraz zanudzę... 

Bluzka 1 ( biała ) - DeeZee
Bluzka 2 ( w kropki ) - House
5) No i tu już wam też nie będę opisywać. bo zaraz czeka was znowu trochę do czytania .. 

Bolerko - New Yorker

A teraz druga część posta. Musze was poinformować niestety, że przez 10 dni nie zajrzę do was z powodu wyjazdu na kolonie. Wyjeżdżam do miejscowości Kowary ( Karkonosze ) zwiedzę na nich wiele ciekawych miejsc, a nawet będą wyjazdy za granicę. Dobra nie rozpisuję się, bo zaraz zbyt się wygadam. 

6 komentarzy:

  1. Widzę że zakupy udane :)
    obserwuję c;
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić zakupy. Taka kurtka deszczowka napewno Ci się przyda !

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/2014/06/jak-bawi-sie-gimbus.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuszki. Takie akurat dla dziewczynki w Twoim wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też wybieram się na zakupy ale jeszcze nie wiem do końca co chcę kupić
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam w Inowrocławiu!!! :D

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń